Wednesday, August 02, 2006

Oke2 aja Doeng!!!

Hari ni masuk hari ke 5 aku berada di Kota Jakarta...belum ada apa2 aktivitas yang dilakukan melainkan hanya aktivitas di dapur...sampai masa ini aku hanya mikirin resepi aja....hehe...tapi aku rasakan sungguh2 mau buat bisnes...tunggu aja doeng waktunya...

Sebetulnya buat masa ini aku senang banget dengan keadaan sekarang...bangun pagi sediakan sarapan lps tu sambung kemas2 rumah ptg pk nk masak ape sambil tunggu husband balik....mcm tu la selama 4 hari...lps2 ni tatau lagi plannyer cam ne...tgh try nk buat something yg bisa menguntungkan...mebi mau belajar bahasa...bahasa prancis barangkali...kepingen skali mau teruskan belajar bahasa prancis...just plan je....ape2 hal aku kene tanye husband aku dulu...

Bile yek aku nk g toko2 buku???Nak sgt beli buku nih....husband aku kate toko2 buku kat sini kebanyakkan di'translate' dlm indonesia...semua yang dlm Anglais diterjemahkan...tu yang x sabar tu...Smalam aku g dinner MCJ ngan husband aku (Malaysia Club Jakarta)...mmg stp bulan ade perjumpaan cam tu...utk lebih erat kan all malaysian kat jakarta disamping bertukar idea dan bisnes masing2...mostly,chinese...melayu dlm berape je dan Indian pulak bape kerat...ade nasi lemak...lame tul aku x mkn nasi lemak...hari minggu ni aku nk masak nasi lemak la....hehehe...

No comments: