Thursday, August 24, 2006

Gudbye August Welcome September

Salamz,

Huh...(start blogging je dah ngeluh)bukannyer ape...cume buhsan ngan care hidup cam gini....xde improvement langsung...this is not my life actually....well,ape nk buat kene la carik idea utk mencipta keadaan baru....tp ape??? demm...dunno what to do...duk sorang ni cam susah sket otak aku nih nk berkembang...baru nk kembang dah kuncup balik....xde semangat la...nk layan buku pon cam x semangat....badan asyik letih je...asal aaa???makan vitamin tiap2 mlm...duh...sampai kapan cam gini doeng....x best la hidup cam gini....cam anti-sosial lak ghasenyer....aku memang dlm penasaran...nk berhubung ngan org pun just YM jek...xpun email...x best la...aku nk borak2 depan2...g jenjalan...nk duk umah cam dulu...nk borak2 ngan ayah,ngan mak...huh...rindu teramat sgt ngan meka sume...ari tu balik pun x sempat nk jupe meka...bukan x tdo kat kajang...tp memang x sempat nk jupe....nk borak2...nk gurau2...aku memang rindukan meka...ari tu sempat bwk adik2 mkn2 kat cerana sea food je ngan family husband aku skali...ayah ngan mak x bole nk join skali sbb ade hal...duk sini...asyik duk layan cte indon...pastu surf internet....pastu dunlod mp3...pastu layan email...terus layan blog org...terus masak...time husband aku ade tahap bosan aku turun ke peringkat terendah...tp bile die xde...memang naik mendadak...xde aktiviti langsung...nk kuar pun takut...lagipun husband aku x kasik sgt kuar2 nih...bahaya...

No comments: