Friday, July 28, 2006

Hari Terakhir

Hari ni hari terkahir aku keje kat soc....berat je rase nk tinggalkan
opis nih....ni la tempat pertama aku mencari rezeki....
tempat aku belajar mcm2....ekceli,hari terakhir tu bukan
bermaksud aku benti keje cume bercuti panjang sbb kene i
kut husband aku g Jakarta.....whuaa....sedey...sedey...
ape nak buat kene la sacrifice utk husband....

Kalo duk indon nanti harap2 ade la mase aku nk edit2
nk cantik2kan lagi blog aku nih...maklum la baru belajar
nk buat blog...bole share ape2 yang nk dishare...
banyak plan aku bila kat sana nanti...kalau bole la...

Plan2nyer...

1. Nak buat bisnes...dapat la skit duit poket...ape2 bisnes
yang halal la baik dari segi agama dan undang2...hehe

2. Nak sambung study in Degree...nk try ushar2 Universiti
kat sane....kalo tak pun nak try mintak Open U...member aku
kate kalo nk buat Degree kat oversea kene buat surat..
tp tatau la.....nanti aku try survey...

3. Kalo x sambung study pun...aku nak ambil cert....
ambil Red Hat ke,CCNA or CCNP ke,MCSE ke,ape2 cert
yg ade kaitan ngan keje aku skang la....

4. Nak luangkan mase bace buku dan kumpul a
rtikel dan belajar
programming.

Stakat ni....tu la plan2 aku....akan datang tgh pk lagik....
mana tau dapat baby....kene ubah plan lagik...hehe...


No comments: