Monday, November 20, 2006

Lulur

Smalam satu hari suntuk duk teman dak opismate g soping kat ITC mangga dua...sesambil tu aku sempat gak grab 2 beg...hehe...dari kul 10.00 am sampai kul 5.30 pm....selame aku duk Jakarta nih...smalam la time paling lama aku duk kat Mangga Dua tuh...kalo x...dalam 2 jam dah cabut...fenat...ramai org....xpe la kali nih temankan org sempat la ushar2 beg2 lain skalik....len kali bley dtg lagik...ngee....Lps soping2 tu g pijat pulak....kat Bersih Sihat area Pondok Indah...kteorg ambil lulur jek...utk 1 jam 30 minit....lps tu mmg lega la...hehe....best sbb plus pijat (urut) sekali dlm rege 135,000 rupiah...murah betol...kalo kat mesia...xde de la nk cam tu....kalo ade pun mebi aku tataw...and kalo ade pun mesti x seklass kat Jakarta nih...(aku agak jer la) so,nnt start taun dpn aku nk makesure g lulur stp 3 bulan sekali...hehe...(ok la tu stp 3 bln dr x buat lgsg...dan sememangnye malas nk buat...ngee..)

No comments: