Thursday, November 30, 2006

Dinner At Manhattan Hotel

Dialog dlm phone....

Hubby : Assalamualaikum syg

Ork3d : W'salam syg

Hubby : Malam ni syg ikutla g dinner ekk.Abg dah tanya Pak H...
Dia kata syg boleh ikut...lagipun malam nih ade
konsert..hehe

Ork3d : Ooo...ye ker? Ermm...cam ne nk g?

Hubby : Syg naik teksi la...bitau nk g jalan rasuna said

Ork3d : Ermm...okeh2 nnt abg sms alamat hotel tuh

Hubby : So,syg nk gerak kul bape?Event start kul 7 pm..
syg dtg awal la takut macet

Ork3d : Erkk..kul 7 pm...skang baru kul 3 pm lebih....awalnya

Hubby : Takpe...nnt syg boleh lepak kat bilik hotel...

Ork3d : Ermm...tgk la..nnt org gerak dlm kul 4 lebih cam tu

Hubby : Okeh..tp nanti syg bawakkan sekali baju batik abg
kaler biru ekk...Batik M'sia..

Ork3d : Orait syg...ape2 hal org akan msg abg ekk...

Hubby : Orait syg...nk gerak nnt msg abg ekk...okeh..
babai...love u

Ork3d : Okeh...bubye...love u too

Malam Selasa lps...aku g dinner kat Hotel Manhattan sbb
ade Exhibition yang dianjurkan oleh MDEC dan MATRADE.
Exhibition nih adalah antara Malaysia - Indonesia untuk
sharing experience dalam bidang ICT.So,dorang ade menjemput
seorang penyanyi Indonesia...sape tu???cube teka...hehe..
hint : penyanyi yang hangat dgn lagu 'Pudar'
Sape lagi kalo x Rossa...ngee...so,dlm kul 9 lbh dinner baru mula
Lmbt tol...perut aku dah berdangdut2 dah...sabo je la...sementara
tunggu mknn tuh...kami dipersembahkan oleh bbrp penari tarian
Melayu dari M'sia...tgh2 makan tu..tup2 si Rossa masuk ikut pintu
tgh2...dengan menyanyikan lagu dr album dia (ekceli,aku tatau lagu
ape..kekeke) pastu Rossa nih cam nampak aku dr jauh nk tangkap
gambo dia...so,tetiba dia dtg betul2 depan aku...apelagi...snap la..hehe
hah..ambik ko...depan2 tuh...ngee....very2 cute oke + cantik sgt...
Antara lagu yang dia nyanyi...

# Tegar
# Aku bukan untuk mu
# Bila Salah
# Sakura
# Pudar
Mmg besh...tp...kejap jek...ermm..xpelah...len kali...bole lagik...
tp kalo len kali tuh...aku nk Band UNGU oke...hehe...seru banget sich!!!
Dinner abish...dlm kul 11 cam tuh...perut aku pun dah full...
so,kami balik umah ambil baju utk esk pastu dtg balik hotel
tdo kat hotel sbb pagi esk tu senang hubby aku terus g exhibition
aku plak terus g kelas perancis...so...tu jek...sekian...ngee..


No comments: